Lichaam en billen à la Kim Kardashion? Zo krijg je ze!

Ben jij ook jaloers op het lichaam van de beroemde celebrities als de Kardashion’s en Beyonce? Dit kun jij zelf ook ontwikkelen! Maar daar heb jij helemaal geen plastische chirurgie voor nodig. Natuurlijke billen en een fit lichaam kun je zelf creëren. Wil jij weten hoe? Lees dan snel verder.

Minder cardio, meer krachttraining!

Hardlopen is erg goed voor jouw uithoudingsvermogen, maar spieropbouw zal je er niet snel mee bereiken. Wil jij echte mooie ronde billen, een strakke buik en slanke benen? Kies dan voor krachttraining. Door jouw spieren te trainen komen er kleine scheurtjes in jouw spieren. Dit voel je door spierpijn. Zodra jouw spieren zich weer herstellen, groeien jouw spieren. Met als resultaat een fit lichaam! Vraag jouw fitnessinstructeur naar de meest effectieve oefeningen en zorg ervoor dat je de oefeningen goed uitvoert.

Voort uitgang boeken

Met sporten wil je natuurlijk vooruitgang boeken, maar dit is soms lastiger dan het klinkt. Het meest effectieve is om bij elke oefening 3 sets van 12 herhalingen uit te voeren. Gaat dit goed? Verhoog dat het aantal herhalingen met 15 keer. Zodra jij meteen 5 kilo zwaarder gaat trainen, zal je dit niet goed volhouden en dit is ook niet zo effectief. Door steeds het aantal herhalingen te vergroten tot bijvoorbeeld 18 train jij je spieren. Daarna kun je naar 5 kilo zwaarder en begin je weer bij 3 sets van 12 herhalingen. Dit is nu makkelijk vol te houden, dan in 1 keer het aantal kilo verhogen.

Verander je eetpatroon

Voor een fit lichaam is het belangrijk om jouw voedingspatroon aan te passen. Na het sporten is het effectief om te zorgen voor een eiwitrijke voedselinname. Kies bijvoorbeeld voor magere kwark, eieren, melk en ook kip is erg goed voor spieropbouw. In vlees zitten veel eiwitten, kip is dan een goede keuze, omdat dit relatief weinig vet bevat. Kijk bijvoorbeeld eens op internet voor kip recepten. Verder is het belangrijk om te zorgen voor een hoge verbranding eet daarom veel groente, fruit met vezels en kies voor volkorenbrood. Natuurlijk mag je af en toe weleens cheaten met een frietje, als je voorderest gezond eet, ben jij al snel bikini-proef.

Heb jij nog meer tips sporttips?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *